۱۳۸۶ اسفند ۸, چهارشنبه

برند و نام عطر ها (POST 64)


قوانین جهانی اینطور اعلام میکنند که این رایحه متعلق به طبیعت است و نه متعلق به یک فرد خاص. بنابراین یک عطرو رایحه نمی تواند انحصاری باشد یا قانون کپی رایت در مورد آن اجرا شود، کارخانه ها هم نمیتوانند کسی را از تغییر دادن یا بهبود دادن بر روی بو ها و رایحه ها در تمام یا قسمتی از یک عطر منع نمایند.
البته نام برند تجاری عطر میتواند برای طراح آن عطر مشمول قانون کپی رایت باشد ، وی میتواند آنرا ثبت کند و دیگران حق ندارند از آن بنفع خود استفاده کنند.بنابراین هیچگاه ما اعلام نمیکنیم عطر های خالص بدون الکل در این فروشگاه آنلاین ، بوسیله طراح آن تولید شده است.بهمین دلیل ما از واژه های "عطر خالص بدون الکل ...." یا " اسانس .... " یا "رایحه .... " استفاده میکنیم تا تفاوت آن کاملا شفاف و روشن باشد.
با یک عطر خالص بویایی شما در تمام طول شبانه روز حفظ میشود چرا که عطر های خالص علاوه بر بدن شما حتی روی لباس شما در کمد لباس باقی میماند. عطر خالص مهمولا بین 6 تا 24 ساعت دوام دارند و تبخیر طبیعی عطر در تمام مدت روز ادامه می یابد که این به نوع پوست شما هم بستگی دارد.
اما فقط یک نکته مهم . عطر های خالص برای مدت طولانی در شیشه هایشان می مانند و می مانند.
اغلب مردم نمی دانند که عطر های الکلی (ادکلن ها و دئودورات ها) فاسد شدنی هستند .کارشناسان صنایع عمر این گونه عطر ها را بین 6 تا 18 ماه اعلام میکنند البته این مدت با توجه به مواد ادکلن و کیفیت آن متغیر است.
اما عطر های خالص بوی خود را از دست نمی دهند ،سالها و سالها.


منبع : iranperfumes.com



هیچ نظری موجود نیست: